Sudjelujemo na European Subscriptions Academy u organizaciji Googlea, FT Strategies i INMA-e
Kao jedina medijska kuća iz regije, Hanza Media ove godine sudjeluje na trećem izdanju European Subscriptions Academyja, osmomjesečnom programu koji izdavače vodi kroz sve korake digitalne pretplate. Poznat i kao Google News Initiative Subscriptions Lab, program se odvija u organizaciji Googlea, FT Strategies i INMA-e te okuplja osam odabranih europskih izdavača kojima je digitalna pretplata jedan od strateških prioriteta.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/gni-hm.jpg)
Digitalna pretplata: Već u prvoj godini na razini 35% tiska
Hanza Media prva je u Hrvatskoj 2021. uvela digitalnu pretplatu. Tema koja je podijelila mnoge donijela nam je nove izazove, prilike, znanja i uspjehe. U samo godinu dana digitalnom smo pretplatom uspjeli dosegnuti razinu od 35% pretplate u tisku. Uz to, naše se kolege konstantno educiraju uz najveće svjetske medijske kuće kako bi u budućnost ovi rezultati bili još bolji.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/Digitalna-pretplata.gif)
Na valu pozitivnog trenda: Digitalno oglašavanje poraslo za 26%
Rast od 26% u digitalnom oglašavanju osnova je snažnih rezultata Hanza Medije u protekloj poslovnoj godini. Ovime ponosno nastavljamo trend iz 2020. u kojoj je Hanza Media zabilježila značajno bolje rezultate od konkurencije.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/Digitalno-oglasavanje.gif)
Nagrada MIXX za najbolju native kampanju
Projekt našeg Native Ad Studija ‘Smanji račune, upali Sunce’ HURA! je proglasila Best Publisher Long-form Nativeom u nikad jačoj konkurenciji na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju. Vrijednost koju native sadržaj donosi klijentu u ovoj je kampanji i više nego očita: više od 500.000 čitatelja čitalo je članke o solarnim elektranama, što je dovelo do gotovo 400 ugradnji!
Finale INMA Global Media Awardsa
Hanza Media jedina je medijska kuća iz Hrvatske koja je ove godine ušla u finale najveće svjetske medijske nagrade. Točnije, ušli smo u čak pet finala i to s projektima: ‘Svijet kulture’ i ‘Scuba skener’ Jutarnjeg lista, ‘POP UP Paper’ Glorije Glam te ‘I mi to možemo!’ i ‘Bobisovih veličanstvenih 7’ Slobodne Dalmacije.
Startup Report
Žene iz smjene
Iz uspješne suradnje Slobodne Dalmacije i Cropixa proizašla je izložba portreta heroina pandemije – liječnica, medicinskih sestara i osoblja – kao jedinstvena prilika da se zajednicu i javnost podsjeti na važnost ovog humanog poziva. Ovom izložbom, organiziranom u sklopu projekta #BudiSlobodna, kao i panelom magazina Gloria ‘Menstruacija nije luksuz’ obilježili smo u ožujku Međunarodni dan žena.
Energetska konferencija
Dosegnuli smo
2 356 907
jedinstvenih korisnika
koji su čitajući naš sadržaj proveli gotovo
15 mil.
sati.
Naši su članci otvoreni ukupno
550 184 496
puta,
a najčitaniji članak
668 792.
Top lista 1500 kompanija
Najveći gospodarski magazin Jutarnjeg lista i Fine donosi prve podatke najboljih po poslovanju u 2021. godini u digitalnom i tiskanom obliku.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/o_11964097_1280.jpg)
Zlatna bilanca
Prestižna gospodarska nagrada Fine za najbolje hrvatske tvrtke u pojedinim djelatnostima i u posebnim kategorijama uz partnerstvo Jutarnjeg lista i HRT-a.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/zlatna_bilanca48-310821-scaled.jpg)
Ljetni vrt by Gloria
Drugu godinu za redom organiziramo susret i druženje s našim vjernim klijentima uz zabavan program idealan za ljetne večeri.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/gloria_vrt_ns13-070721-scaled.jpg)
Od izvora do mora
Zajednički ekološki projekt Coca-Cole i Jutarnjeg lista koji podržava akcije čišćenja hrvatskih obala rijeka, jezera i mora od otpada te potiče na njegovo primjereno odlaganje i čuvanje vodnoga bogatstva.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/ciscenje_prvic19-200921-scaled.jpg)
Nautičko jedro
Novinarska ekspedicija sastavljena od urednika, novinara i fotoreportera Jutarnjeg lista obilazi marine od sjevera do juga Hrvatske.
![Slika sekcije](https://hanzamedia.hr/wp-content/uploads/2022/04/aci_marina_slano2-150821-scaled.jpg)