Sudjelujemo na European Subscriptions Academy u organizaciji Googlea, FT Strategies i INMA-e
Kao jedina medijska kuća iz regije, Hanza Media ove godine sudjeluje na trećem izdanju European Subscriptions Academyja, osmomjesečnom programu koji izdavače vodi kroz sve korake digitalne pretplate. Poznat i kao Google News Initiative Subscriptions Lab, program se odvija u organizaciji Googlea, FT Strategies i INMA-e te okuplja osam odabranih europskih izdavača kojima je digitalna pretplata jedan od strateških prioriteta.
Digitalna pretplata: Već u prvoj godini na razini 35% tiska
Hanza Media prva je u Hrvatskoj 2021. uvela digitalnu pretplatu. Tema koja je podijelila mnoge donijela nam je nove izazove, prilike, znanja i uspjehe. U samo godinu dana digitalnom smo pretplatom uspjeli dosegnuti razinu od 35% pretplate u tisku. Uz to, naše se kolege konstantno educiraju uz najveće svjetske medijske kuće kako bi u budućnost ovi rezultati bili još bolji.
Na valu pozitivnog trenda: Digitalno oglašavanje poraslo za 26%
Rast od 26% u digitalnom oglašavanju osnova je snažnih rezultata Hanza Medije u protekloj poslovnoj godini. Ovime ponosno nastavljamo trend iz 2020. u kojoj je Hanza Media zabilježila značajno bolje rezultate od konkurencije.
Nagrada MIXX za najbolju native kampanju
Projekt našeg Native Ad Studija ‘Smanji račune, upali Sunce’ HURA! je proglasila Best Publisher Long-form Nativeom u nikad jačoj konkurenciji na ovogodišnjim Danima komunikacija u Rovinju. Vrijednost koju native sadržaj donosi klijentu u ovoj je kampanji i više nego očita: više od 500.000 čitatelja čitalo je članke o solarnim elektranama, što je dovelo do gotovo 400 ugradnji!
Finale INMA Global Media Awardsa
Hanza Media jedina je medijska kuća iz Hrvatske koja je ove godine ušla u finale najveće svjetske medijske nagrade. Točnije, ušli smo u čak pet finala i to s projektima: ‘Svijet kulture’ i ‘Scuba skener’ Jutarnjeg lista, ‘POP UP Paper’ Glorije Glam te ‘I mi to možemo!’ i ‘Bobisovih veličanstvenih 7’ Slobodne Dalmacije.
Startup Report
Žene iz smjene
Iz uspješne suradnje Slobodne Dalmacije i Cropixa proizašla je izložba portreta heroina pandemije – liječnica, medicinskih sestara i osoblja – kao jedinstvena prilika da se zajednicu i javnost podsjeti na važnost ovog humanog poziva. Ovom izložbom, organiziranom u sklopu projekta #BudiSlobodna, kao i panelom magazina Gloria ‘Menstruacija nije luksuz’ obilježili smo u ožujku Međunarodni dan žena.
Energetska konferencija
Dosegnuli smo
2 356 907
jedinstvenih korisnika
koji su čitajući naš sadržaj proveli gotovo
15 mil.
sati.
Naši su članci otvoreni ukupno
550 184 496
puta,
a najčitaniji članak
668 792.
Top lista 1500 kompanija
Najveći gospodarski magazin Jutarnjeg lista i Fine donosi prve podatke najboljih po poslovanju u 2021. godini u digitalnom i tiskanom obliku.
Zlatna bilanca
Prestižna gospodarska nagrada Fine za najbolje hrvatske tvrtke u pojedinim djelatnostima i u posebnim kategorijama uz partnerstvo Jutarnjeg lista i HRT-a.
Ljetni vrt by Gloria
Drugu godinu za redom organiziramo susret i druženje s našim vjernim klijentima uz zabavan program idealan za ljetne večeri.
Od izvora do mora
Zajednički ekološki projekt Coca-Cole i Jutarnjeg lista koji podržava akcije čišćenja hrvatskih obala rijeka, jezera i mora od otpada te potiče na njegovo primjereno odlaganje i čuvanje vodnoga bogatstva.
Nautičko jedro
Novinarska ekspedicija sastavljena od urednika, novinara i fotoreportera Jutarnjeg lista obilazi marine od sjevera do juga Hrvatske.